Rejestracja

3 miesiące darmowych testów
20 sms'ów gratis

Logowanie

Komunikacja SMS w branży firm transportowych i spedycyjnych

Ograniczenie kosztów komunikacji oraz sprawny kontakt z kierowcami

Kierowcy, będąc w pracy, przebywają cały czas w terenie. Komunikacja z nimi jest utrudniona i najczęściej ograniczona tylko do telefonu komórkowego. W związku z tym SMS staje się najtańszym sposobem porozumiewania się. Proponujemy Państwu system, który pozwoli na automatyczną wysyłkę wiadomości typu:

  • ostrzeżenia dla kierowców o złych warunkach pogodowych, korkach i wypadkach
  • informowanie o konieczności zmiany przebiegu trasy
  • informowanie o zmianach zleceń (anulowanie, dodanie nowego, zmiana adresu zlecenia)
  • wysyłanie podpowiedzi dotyczącej trasy wraz z namiarami gps na punkt docelowy
  • informowanie o przekroczeniu czasu pracy za kierownicą i konieczności odpoczynku
  • rozesłanie nowych rozporządzeń firmy/zarządu do pracowników/kierowców np. o rozkładaniu równomiernym towarów na całym samochodzie + przyczepie
  • informowanie o różnych wymaganiach danego terytorium/Państwa np. zakazy ruchu ciężarówek w krajach Unii Europejskiej lub poza Unią
  • wysyłanie wiadomości przypominających np. o numerze eurowiniety, stanie konta bankowego z którego korzystają kierowcy
  • wysłanie innych informacji, które warto zapisać w pamięci telefonu aby nie „wyleciały z głowy”

Komunikacja zwrotna od kierowców

Komunikacja SMS może być dwukierunkowa, tzn. kierowcy mają możliwość kontaktu z centralą firmy, osobami odpowiedzialnymi za logistykę bądź osobami wydelegowanymi do współpracy. Przykładowe SMSy zwrotne od kierowców:

  • informacja o konieczności naprawy samochodu
  • opóźnienie terminu dojazdu z przyczyn losowych
  • braku pieniędzy na eurowniety lub hotel
  • inne informacje, które niezwłocznie powinny zostać przekazane do wiadomości firmy.

Współpraca z klientami oraz marketing mobilny

Za pomocą wiadomości SMS można również poinformować klienta o tym, że transport właśnie wyruszył z bazy oraz kiedy mniej więcej powinien dotrzeć na miejsce.

Jeszcze ważniejszą i wymagającą szybkiej reakcji jest informacja o tym, że termin dostawy ulegnie zmianie. W takim przypadku wiadomość SMS jest najszybszą i najpewniejszą formą kontaktu z klientem, który niekoniecznie może odebrać email lub rozmowę telefoniczną.

Marketing mobilny ma większą szanse dotarcia do odbiorcy. Wysłany bezpośrednio na telefon daje pewność, że klient go odbierze w odpowiednim czasie np. podczas trwania promocji na konkretne trasy w Unii Europejskiej bądź poza nią.

Również klienci mogą zwracać się do Państwa z prośbą np. o zmiane godziny dostawy towaru, bądź też o zabranie dodatkowego towaru, który jest po drodze.

Windykacja

W przypadku windykacji należności można powiadomić klienta o tym fakcie za pośrednictwem SMS'a, co jest znacznie tańsze od wysyłki listu. Z takiego rozwiązania korzysta szereg firm mających kłopoty w egzekwowaniu długu. Jest to szybki, skuteczny a zarazem tani sposób przypominający klientowi nie tylko o zaległych płatnościach ale również o zbliżającym się terminie płatności.

Podsumowanie

Wykorzystanie naszego serwisu pozwoli Państwu na zgromadzenie całej korespondencji SMS w jednym miejscu. Będziecie Państwo w stanie poprawić jakość świadczonych usług, udoskonalić i częściowo zautomatyzować kontakt z pracownikami terenowymi (kierowcami) oraz ułatwić zamówienia swoim klientom.

Nasze rozwiązanie pozwoli skuteczniej i szybciej reagować na zgłoszenia Państwa klientów i pracowników.

Świadczymy szeroki zakres usług, które można wykorzystać na wielu różnych płaszczyznach. Proponujemy Państwu konkretne, gotowe, rozwiązania ale jednocześnie gotowi jesteśmy pomóc w wypracowaniu rozwiązań dopasowanych do Państwa potrzeb.

Warunki techniczne niezbędne do rozpoczęci współpracy

Do korzystania z naszych usług wystarczy komputer z dostępem do internetu. Obsługa naszych aplikacji wymaga jedynie dowolnej popularnej przeglądarki internetowej.

W naszym asortymencie posiadamy, zupełnie za darmo, bardzo wygodne narzędzie służące do wysyłania SMS'ów. Jest to program dostępny przez, dowolną, przeglądarkę internetową o nazwie MULTIBRAMKA.

Posiadamy również szereg możliwości zintegrowania z nami Państwa systemów informatycznych. Mamy kilka interfejsów, które w prosty sposób można oprogramować.

To wszystko jest dostępne w cenie abonamentów za poszczególne usługi.

Przykładowe koszty usług

Komunikacja dwukierunkowa z pracownikami bądź klientami.

Bramka Eko jest w specyficznych warunkach bramką dwukierunkową. Najpierw trzeba wysłać wiadomość na numer telefonu aby móc otrzymać od niego SMS'a zwrotnego. Może być wykorzystana jako bramka jednokierunkowa, informująca klientów o różnego rodzaju promocjach z wyłączeniem SMS-ów windykacyjnych.

Ilość SMS-ów Koszty
200 15 PLN
2000 120 PLN
20000 1000 PLN

Numer Dedykowany ( własny numer telefonu,na który klienci mogą wysyłać dowolne SMS-y ) opłata miesięczna: 150 PLN ( dodatkowo 0,03 PLN każdy SMS odebrany)

Wysyłne SMS-y, typu Powiadomienia ( nie są wysyłane z Numeru Dedykowanego ).


Windykacja

Wiadomości SMS o charakterze windykacyjnych. W telefonie odbiorcy pojawi się SMS, którego nadawcą jest 11-sto znakowy napis - np. nazwa firmy

Ilość SMS-ów Koszty
100 13 PLN
1000 115 PLN
10000 1000 PLN

Marketing

Bramka Eko jeśli życzą sobie państwo odpowiedzi na wysłanego SMS'a bądź Bramka Powiadomienia z 11-sto znakowym nadawcą, zamiast numeru telefonu na którą nie można odpowiadać.

Bramka Powiadominia

Ilość SMS-ów Koszty
100 13 PLN
1000 115 PLN
10000 1000 PLN

Bramka Eko

Ilość SMS-ów Koszty
200 15 PLN
2000 120 PLN
20000 1000 PLN

Zapraszamy do kontaktu z nami - informacje tutaj. Oferta handlowa nie jest w stanie wyjaśnić wszystkich możliwości systemu oraz rozchwiać wszystkich wątpliwości dotyczących sposobu wykorzystania. Odpowiemy na każde pytanie oraz doradzimy jak najlepiej dopasować usługę do aktualnych potrzeb.