Rejestracja

3 miesiące darmowych testów
20 sms'ów gratis

Logowanie

Godziny pracy

Korzystanie z usług

Wszystkie usługi platformy SMeSKom działają w trybie 24/7, co oznacza, że można z nich korzystać bez względu na porę dnia, w dni powszednie, wolne od pracy i świąteczne.

Kontakt biznesowy

Pracownicy firmy odpowiedzialni za obsługę klientów w zakresie pomocy w wyborze usług, konfiguracji i wdrożeń pracują w dni powszednie w godzinach 8:00 - 16:00. W tych godzinach działają linie telefoniczne podane w zakładce "Kontakt", czytamy i odpisujemy na maile, rozwiązujemy problemy klienckie, itp. W tym samym zakresie czasowym dostępni są nasi programiści rozwijający usługi i świadczący wsparcie techniczne.

Zgłaszanie awarii

Obsługa techniczna odpowiedzialna za nadzór nad platformą i reagowanie na zgłaszane problemy pracuje w trybie 24/7. Jednak zgłaszanie problemów jest uzależnione od pory dnia i rodzaju wykupionego wsparcia.

  • wsparcie typu OFFICE: zgłaszanie problemów za pomocą panelu administratora lub poprzez wysyłkę wiadomości email
  • wsparcie typu BUSINESS: zgłaszanie problemów za pomocą panelu administratora, email. W godzinach biurowych prosimy dzwonić na podane na podane na stronie "Kontakt" numery telefonów.
  • wsparcia typu ENTERPRISE: indywidualnie ustalone wsparcie, bezpośredni kontakt do osób technicznych