Rejestracja

3 miesiące darmowych testów
20 sms'ów gratis

Logowanie

Komunikacja SMS w branży firm finansowych

Komunikacja z klientami

Komunikacja SMS jest niezawodnym narzędziem poinformowania klienta o pewnych zdarzeniach dotyczących współpracy z Państwem.Dzięki niej można poinformować klienta o tym, że

  • zbliża się termin spłaty comiesięcznej raty kredytu
  • można również poinformować o tym, że minął już termin spłaty kredytu
  • pewne ponaglenie klienta aby wywiązał się ze zobowiązań
  • na końcu oczywiście można poinformować o tym że sprawa zadłużenia została skierowana do windykacji

Klient może uzyskać informację

  • o stanie lokaty
  • o tym, że pojawiły się nowe możliwości inwestowania oszczędności
  • o tym, że proszą Państwo o spotkanie w ważnej sprawie

Komunikacja zwrotna od klientów

Możemy rozpocząć również dialog z klientami, pozwalając im na wysłanie odpowiedzi na wysłanego wcześniej SMS'a. Dzięki temu informacja o uregulowaniu należności bądź też przełożenie terminu spłaty dotrze do Państwa szybko i skutecznie. Klienci mogą również informować o przełożeniu terminu spotkania.

Windykacja

W przypadku windykacji należności można powiadomić klienta o tym fakcie za pośrednictwem SMS'a, co jest znacznie tańsze od wysyłki listu oraz rozmowy telefonicznej. Można wysyłać:

  • informacji o kwocie zadłużenia
  • informacje o zbliżającym się terminie spłaty długu
  • zwykłą prośbę o kontakt telefoniczny w celu zmiany zapisów w umowie

Jest to szybki, skuteczny a zarazem tani sposób przypominający dłużnikowi nie tylko o zaległych płatnościach ale również o zbliżającym się terminie płatności.

W przypadku SMS'ów mamy pewność, że SMS dotrze do odbiorcy w odpowiednim czasie i w razie potrzeby osoba windykowana niezwłocznie skontaktuje się z Państwem w celu wyjaśnienia sprawy.

Marketing mobilny

Za pomocą SMS-a można poinformować klientów o nowych usługach i aktualnych promocjach.

Dzięki marketingowi mobilnemu możliwe jest błyskawiczne i skuteczne dotarcie do wielu odbiorców w krótkim czasie. Wiadomość wysłana bezpośrednio na telefon daję pewność, że klient odbierze go w odpowiednim czasie i ją przeczyta. Odpowiednia treść może poprawić Państwa wizerunek i spowodować, że klient poczuje, że klinika troszczy się o jego zdrowie.

Innym typem promocji są kupony rabatowe dla klientów, którzy w niedalekiej przyszłości mogą szukać nowych usług z Państwa usług. Takie kupony w postaci kodów można wysłać również SMSem.

Kolejnym elementem marketingu, istotnym przy utrzymaniu dobrych relacji z klientem jest wysyłanie życzeń urodzinowych bądź świątecznych.

Za pomocą serwisu SMESKOM mogą Państwo tworzyć programy lojalnościowe i motywacyjne aby utrzymywać pozytywne relacje z klientem.

SMS'y można wykorzystać do dialogu z klientem, co pozwala nie tylko wysyłać ale również odbierać wiadomości oraz je przechowywać i katalogować.

Kampanie SMS

Oferujemy również przygotowywanie kampanii SMS. Nie muszą Państwo zakładać konta w naszym serwisie. Do wysyłki potrzebne będą jedynie: tekst SMS'a jaki ma zostać wysłany do odbiorców oraz plik z numerami telefonów. Po otrzymaniu dyspozycji rozpoczniemy wysyłkę w godzinach, które Państwo z nami ustalą.

Przykładowe koszty usług


Kampanie SMS

Kampanie SMS'owe proponujemy tworzyć z wykorzystaniem SMS'ów typu Powiadomienia, wyglądają bardziej profesjonalnie z racji np. nazwy firmy w nadpisie (w miejscu, w którym normalnie pojawia się numer telefonu)

Ilość SMS-ów Koszty
2000 230 PLN
20000 2100 PLN

Marketing

Bramka Eko jeśli życzą sobie państwo odpowiedzi na wysłanego SMS'a bądź Bramka Powiadomienia z 11-sto znakowym nadawcą, zamiast numeru telefonu na którą nie można odpowiadać.

Bramka Powiadominia

Jak wyżej.

Bramka Eko

Ilość SMS-ów Koszty
2000 120 PLN
20000 1000 PLN

Numer Dedykowany (własny numer telefonu,na który klienci mogą wysyłać dowolne SMS-y) opłata miesięczna: 150 PLN (dodatkowo 0,03 PLN każdy SMS odebrany)

Wysyłne SMS-y, typu Powiadomienia (nie są wysyłane z Numeru Dedykowanego).


Zapraszamy do kontaktu z nami - informacje tutaj. Oferta handlowa nie jest w stanie wyjaśnić wszystkich możliwości systemu oraz rozwiać wszystkich wątpliwości dotyczących sposobu wykorzystania. Odpowiemy na każde pytanie oraz doradzimy jak najlepiej dopasować usługę do aktualnych potrzeb.